רואים כפול: לא, אתם לא מדמיינים. "נינג'ה ישראל 2023", שתגיע לסיומה הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12), היא בוודאות העונה שבה עלו למסלול הכי הרבה זוגות תאומים, ולא סתם - תאומים זהים. היו לנו את האחים הרפנס בשלב המוקדמות, את האחים עצמון שהוכתרו כמלכי ההאשיגו הבלתי מעורערים, אבל מעל לכולם בלטו זוג אחים צעירים בני 16 בסך הכל, שעלו על המסלול בפעם הראשונה בחייהם והצליחו למצב את עצמם כהבטחות הכי גדולות של העונה וכאיום ממשי על המתחרים הוותיקים ביותר - האחים גל ושיר שרים.

בר זומר תפסה אותם לשיחה רגע לפני שהם עולים למסלול הגמר, ומנסים להגשים חלום ולטפס יחד על המידוריאמה. לאורך העונה הם הביאו למסלול ביצועים ועוצמות שהפתיעו אנשים רבים למרות שסומנו משלב מוקדם כמתחרים חזקים במיוחד. כשהם נשאלים על התחושות לקראת הערב הגדול עונה שיר: "אנרגיות מטורפות, חלמנו על זה הרבה וזה הגיע סוף סוף", וגל משלים אותו: "החלום עוד שנייה פה. אנחנו רק מחכים לעלות למסלול, מחכים להגיע לשם".

זה באמת היה החלום שלכם?
גל: "אנחנו מתרגשים מאוד, החלום עוד שנייה פה. אנחנו מחכים לעלות על המסלול".
שיר: "זה כבר ארבע שנים החלום. אנחנו מתאמנים הרבה זמן וסוף סוף הגיע הערב. אז מקווים לעשות את התוצאה הכי טובה שלנו ורוצים לעלות כבר".

לא סתם אתם האיום הכי גדול של העונה, התאמנתם ארבע שנים לקראת הרגע הזה.
גל: "איזו מחמאה. אבל לא, אנחנו כולנו חברים, עושים פה כיף במתחם, אין באמת יריבות. כולם נהנים ואוהבים את הספורט הזה. זו זכות להיות פה".

מה עושים בבוקר של גמר?
שיר: "תכ'לס, אותו הדבר כמו בוקר רגיל - אבל זה בוקר של תחרות, אז אתה ישן טוב ואוכל טוב".
גל: "כמה ימים לפני זה אתה מרגיש את ההתרגשות, אבל כשאתה פה אתה נרגע קצת. אתה רואה את הכל בעיניים. מרחוק, הכל נורא מפחיד. אתה רואה שזה לא כזה נורא, שזה אפשרי".

מי מלווה אתכם כאן הערב?
גל: "אדם מלכי, הכנופיה, משפחה ובני דודים - שזה הכל אותו דבר בעצם. כל החברים הכי קרובים שתמיד תומכים בנו ומדרבנים אותנו".

ראינו לאורך העונה את ההורים שלכם וההתרגשות בעיניים שלהם כשאתם עולים למסלול.
שיר: "כן, בעיקר אבא לחוץ ששנינו נצליח ולא רק אחד".
גל: "תאומים זה יותר מסובך".

איך זה להיות תאומים?
שיר: "רבים הרבה. רבנו הרבה בעבר, אבל עכשיו פחות. גם תאום זהה וגם אותם החברים, זה קשה, אבל בתכל'ס, בסוף, זה כיף חיים".

מה המתכון להיות חברים כל כך טובים?
גל: "משפחה טובה וסביבה טובה ותומכת. זהו, לא צריך יותר מזה".

מה נאחל לכם לסיכום?
"באזר. להגיע הכי רחוק שאפשר".